2014-09-07

Hejsan! Jag har haft fullt upp denna vecka eftersom att jag har börjat på univeristetet! Har kombinerat utekvällar med plugg. I helgen har jag haft lite kvalitetstid med mina närmsta vänner, vilket jag längtat efter! KÄRLEK
Bilder tagna av Tova Sjölander 
Modellande | |
#1 - - Anonym:

vad pluggar du?:)

#2 - - Guuuud vas roligt att du uppdaterar och att det går bra för dig <3 hoppas du fortsätter att uppdatera så man har något att läsa i skolan! :

Guuuud vad roligt att du uppdaterar bloggen och att det går bra för dig <3 hoppas du fortsätter att uppdatera lite så man har något att läsa i skolan! :)

#3 - - Guuuud vas roligt att du uppdaterar och att det går bra för dig <3 hoppas du fortsätter att uppdatera så man har något att läsa i skolan! :

Guuuud vad roligt att du uppdaterar bloggen och att det går bra för dig <3 hoppas du fortsätter att uppdatera lite så man har något att läsa i skolan! :)

Upp