2016-12-31

Nu har ännu ett år gått och under detta år som varit har jag upplevt massor med saker. Först och främst har jag klarat mig från omtentor detta år (vilken jag även gjort enda sedan jag började på universitetet) vilket jag är så otroligt stolt över. När det gäller mitt nöjesliv under detta år så var jag med på en oförglömlig tour med Brännbollsyran runt om i olika städer, har även fått se Justin Bieber och fick en otroligt rolig weekend i Stockholm på köpet.

Jag hälsade på hos Frida i Borås, tränade en hel del och blev fotograferad ganska mycket. Fick mig även en ny favoritlåt (Breathe - Seeb) under det här året som alla mina närmsta fått höra om och om igen, kanske lite för många gånger. Jag har annars detta år hunnit med att både bo och jobba i Kalmar, rest till länder som Polen och Cypern, fått jobb i butik där jag träffat massor med fina människor, varit på mysiga fester, träffat en otroligt fin kille och i höstas fick jag sorgligt nog ta farväl till min älskade morfar. Här nedan kommer en sammanfattning av mitt 2016 i bilder. 

Vardag | |
Upp