26-09-10

Jaa, så kan man beskriva denna dag! Var med Dejkan,Alex och Edvin på stan sen skulle vi egentligen fara till Röbäck och kolla på när Amel spelade fotbollsmatch men jag och Edvin tyckte att det var mer nice att åka buss nån annanstans så vi for till Umedalen,sen tillbaka till stan,Skolgatan,Gammlia och där satt Erik sargvakt med Fredde. Vi såg den sista perioden av en innebandymatch sen cyklade vi till stan på Eriks blåa fina cykel. Där träffade vi Sofia och Ronja som satt och åt glass. Nu är jag i alla fall hemma! Igår var jag med David och imorgon blir det D&D med Gabriella,det kan helt enkelt inte bli bättre! Njut av sista timmarna av kvällen och sovgott,här har ni bilder från dagen!
Vardag | |
#1 - - Elli:

hej hej

tack desamma:)

jo jag mår bara fint fint:D

sj?

#2 - - Elli:

varför slipper du skolan i 2 veckor:O

#3 - - dejkan:

jja... du har ju runt 24 adidas kofter men men...

#4 - - Anonym:

hej tack :D

har photoshop, picasa & photo scape (laddas både hem från google) och www.picnik.com ;)

#5 - - bahara:

SV: tacktack :) ! är bara bra med mig, sj då?



du har en grymt snygg blogg förresten!

#6 - - ASIAT:

vad har hänt idag då? =)

- ASIAT

Upp