mossa

Tjabba! Åkte på stan idag med vän och köpte mig detta gröna linne som jag har på mig sen åkte jag hem. Har gjort egen middag och varit helt själv men nu blir det ändring på det. Ska till bussen snart sen blir det en hel kväll i stan med massa partysugna. KÄRLEK
Vardag | |
#1 - - Erica:

Hej, jag skulle vilja börja med
att säga att du har en väldigt fin blogg!! Jag hittade dina klipp på youtube av en ren
slump för ett tag sedan. Jag lyssnade på dom dygnet runt och får nästan gåshud av din otroligt vackra röst!! Skulle blivit väldigt glad om du kunde sjunga en till video? Kram

Svar: Hej, men tusentack!! Så snällt sagt!Ja det ska jag verkligen göra, men jag är så dålig på att komma på vilka låtar som jag kan göra covers på, du kanske har något förslag? Kram
hhamren.blogg.se

#2 - - Anonym:

Ska du och Daniel skaffa barn, eller var det bara en facerape som daniel skrev?
Eller är ni seriösa?
Fundersam läsare..:)

#3 - - Magdalena Taheri:

vilken

#4 - - magda ♥:

haha oj ;) råkade skicka kommentaren utan att vara klar.. men hur som helst, fyller du i dina ögonbryn, isf, vad änvänder du dig av? :) kram

#5 - - Erica:

Svenska låtar vill jag gärna höra mer av din röst då jag vrålgillar din sköna dialekt!! Så kanske "utan dina andetag" eller någon melissa horn låt :) kram!

Svar: Okej! Jag har faktiskt funderat på utan dina andetag eller himlen är oskyldigt blå! :)
hhamren.blogg.se

Upp